Ben de primaya verdiğim paraya üzülüyorum, tavsıyeler üzerine Goon Premium almıstım, Molfix çok kalın bu sıcaklarda cocugu sıkar,sleepy bıldıgımız market posetı gıbı haşır huşur naylon. İçlerinde en ince ve yumusak olanı Goon du, bır sure kullandım gunduzlerı ama o da çiş yapınca eşit şekilde yayılmıyor önünde kocaman birikiyor o yüzden ondan da vazgectım. Prima aktif bebek külot bez gündüz kullanıyorum. Gece prıma premıum kullanıyorum. ındırımlerı takıp edıyorum genelde ben oyle alıyorum. Bu prıma napıyorsa diğer hiç bşr marka yanından bıle gecemıyor ya pes