Merhaba anneler, bebeğim öncelikle belirteyim sadece mama ile besleniyor. Doğduğundan itibaren malesef ki mamayla tanıştı.. ilk 1 ay emdi ama sütüm yetersiz olduğundan mama takviyesi yapıyorduk. Şuan sadece mama içiyor yani diyeceğim o ki mama 2 ay 25 gündür zaten hayatımızda ama son 1 haftadır gaz sıkışmaları başladı bir anda basıyor ağlamayı susturamıyorum o gaz çıkana kadar daha önce böyle olmuyordu bu aralar olmaya başladı varmı sonradan böyle bir durum yaşamış olan ?