Zeyneppppp
İlk memeyi bir kaç defa emzirin ki ön sütü alsın artı büyüdükçe kg alımı azalıyor bir memeyi bırakınca diğerine geçmeyin biraz elinizle sağın yani süt gelsin öyle emsin istemiyorsa başka bir saatte en son emzirdiğiniz yeri tekrar emzirin. Hep bu şekilde emzirdim yoksa bebekler belli bir zamandan sonra kısa emdiği için ön sütü alamazsa süt azalabiliyor