Kızlar tecrübeli anneler bi bakarmısınız
Bugün 2. Gün dün gece bezde takmadım dün akşama doğru 3 kere tuvalete yaptık çişimizi ama böyle dolu dolu yapmıyo azıcık azıcık damlatıyo
Bugün ilkkez tam anlamıyla lazımlığına yaptı çişini kaka konusunda bişey diyemicem benim oğlum normaldede haftada bir kaka yapıyor:/
Normal mi ilerliyoruz? Çişi geldiğinde yapmamak için olabildiğinde tutuyo bacaklarını sıkıyo anlıyorum wc götürüyorum ama lazımlığada tam alışık olmadığı için oradada tutuyor çişini damla damla yapıyo biraz biraz normal mi gidiyoruz şuan kızlar 22 aylık gece hep kuruydu sabaha karşı yaptı altına