Daha 10 gün oldu ablam doğum yapalı 2,460 doğdu kızı 37+2de ikinci günden kakasında mukus gördük ve 2 günde 1 baya fışkırtarak kusuyor kilo alımı 100 gram kadar olmuş .Uyku halide var sarılıktan şüphelendiler değeri 8 çıkmıştı 3ncu gün idrar tahlılıde ıyı çıktı herşey yolunda dediler.Çocuk yine şiddetli kusuyor ve kustuktan sonra rengı birden dahada sarardı şimdi doktora gotrduler sonda takarak idrarına bakalım, baştan kan alalım banada sarı geldi yatışını yapabilirz demiş doktr.Acaba Alerjısı falan olabilirmı yaşatan varmı bu durumu ? Çocuğun yanaklarıda benek benek.