eez yaa o kadar karışık ki 170 aradım yatmış ptt ye diyor ptt yi arıyorum şu an aktarılan bişey yok diyor e devlete giriyorum yatırılmış gözüküyor ve ptt de ki kız e devletten aktarım yapabilirsin diyor e devlette hesap tanımladım aktar diye bi seçenek yok