isimsizanne1 geçenlerde arkadaşımın 27 aylık oğlu dönerek yan bakıyordu transa geçmiş gibi, sonra eşyaları yastıkları oyuncakları diziyordu, ve aşırı aşırı hareketli tehlikeli şeyler yapıyor, seslendim baya bakmadı sonra baktı. Ben bunları buraya yazıp sordum sizce otizm olabilir mi diye. Hiç kimse olumsuz bişey demedi… normal çocuklarda yapabilir bu hareketleri dediler. O zaman otizm tanısı alanlar nasıl alıyorlar bu kdr basit değilse onların anlattıklarına göre nası bu kdr basit belirtilerle tanı alınıyor kim doğru söylüyor kim yalan karman çorman olmuş durumda