Sydvyz Bebek yağını kaçıncı aya kadar kullanmalıyız bu sıcaklarda isilik yapar mı ? Bide yüzüne de sürülüyor mu bebeğin ?
Azraada58 Sydvyz bebek yagı gözenekleri tıkıyo canm bize doktorumuz kullanma dedi onun yerine nemlendirici krem kullanıyoz
Aaayysseee Sydvyz bebek yağlarında çok kimyasal var canım önermem ben doğal hindistan cevizi yağı kullanıyorum bebekler için uygun,yüzüne de sürüyordum ama 40 güne kadar tek sürdüm şu an sürmüyorum
Mervetnl Sydvyz ben kullanıyorum bence belli bi yaşı yok yüzüne az miktarda elimde kalanı sürüyorum ben