Merhaba anneler benim bebeğim 10 aylık oto koltuğu aldık ama oturmak istemiyor çok ağlıyor yol boyu ağlıyor yani onu oraya alıştırmak için ne yapabilirim bu konuda deneyimli yada daha önce başına böyle bir şey gelen anne varsa yardımcı olabilir mi alıştırma konusunda 🙏