kullanan varmı nasıl 3 buçuk aylık bebeğim anne sütü+mama veriyorum ama artık mamayı kesmek istiyorum makinem yok sağdigimda 2 göğsünden 60 aldım yani bu zamana kadar sağdigimda daha fazla aldım elimle sağım yapıyorum zor oluyor bu makineyi almayı düşünüyorum kullanan varmı onerirmisiniz