Ceyda_48 Kızlar ben dün domates sosu yapmaya çalıştım ama sanırım az kaynatmışım yeniden kaynatsam olur muuu ?
Minnakkk Ceyda_48 yani onu kıvamına göre ayarlayın ben cok sulu bırakmam baya kaynatıyırum göz kararı saat yok bende 🤭 ama az kaynatırsanız cabuk bozulur zaten