Aracımızı geçen hafta satacaktık, alan kişi expere koyunca ufak bir sorunu çıktı, dün servise bıraktık, serviste bir problemi yok sadece şanzımanda yağ kaçağı var demiş, değişim işçilik onarım 9300 istiyorlar. Eşim de bir kaç sanayi ustasına sormuş, getir biz çok cüzi bir miktara yaparız, zaten serviste büyük bir şeyi yok demiş, ki olsa 9 bin ile çıkamazdın servisten demiş. Eşimle kararsız kaldık, servisler yüksek işçilik alıyor onu biliyoruz zaten ama sanayi ustalarına güven olur mu bilemedim. Siz araba bakım tamirlerini nerede yapıyorsunuz genellikle?