Annebiri Kızım 7 ay 13 günlük gece yaklaşık 10 saat bezde kalıyor sabah baktığımda hiç çiş yapmamış oluyor daha sonra gün içinde yapıyor bu normal mi yaşayan var mı aranızda daha önce enfeksiyon geçmişi var
Mlk026 Annebiri 1-2 kez bizdede olmuştu derin uyuduğu zaman olabiliyor her zamanmı oluyor arada mı hava çok sıcak çok terliyorlar terle atmıştır
ruveydaensar Annebiri bu sabah benim kızım da az yapmıştı. Sanırım sıcaklardan. Bol su teklif edin. Renginde değişiklik yoksa sıkıntı etmeyin bence
Alerjikrinit Annebiri bence sıcaktan oluyor geçen yaz da olmuştu bizde 6 aylık falandı. Şimdi de oluyor. Gece sızmasın diye prime kullanırdım o derece şimdi kuru kalkıyo. 17 aylık tuvalet eğitimine hazır olduğunu da düşünmüyorum bence terle attıkları için sıcaktan
sezer2022 Annebiri gece beslenmesine devam mı yoksa uyanmıyor mu? Eğer bizimki gece mamaya kalkmazsa bezi dediğin gibi kuru oluyor
Annebiri Mlk026 bu gece ve dün gece oldu gece emmek için uyanıyor aslında 2-3 kez normalde sabahları bezi dolu olurdu
Tombikdonerartikcokpahali 7 aylık için bilmiyorum ama benim kızım şuan 24 aylık. Gece hiç çiş yapmaz akşamdan dünyanın meyve suyunu içse bile sabah kalınca tuvalete yapar ama 7 aylık neden olur bilmiyorum
Annebiri Tombikdonerartikcokpahali ben de şaşırdım acaba büyüdüğü için mi dedim daha önce enfeksiyon geçirdi o yüzden de endişelendim biraz
Annebiri Alerjikrinit haklısınız inşallah öyledir enfeksiyon olmuştu daha önce o yüzden endişelendim ben
Alerjikrinit Annebiri doktorunuza yazın isterseniz yine de. Bir de yatmadan su verip yatırın. Salatalık falan yedirin
gzmklyy Annebiri biz doğdugundna beri öyleyiz hateketsiz olumc aböbtekler pek calısmıyormus doktor normal demişti 9 aylık gece yapmaz sabah kalkınca yapar
eez Annebiri benimde bunla alakalı başlığım var, 4 aylık oldu kızım takip edelim dedi dr kilo kaybı veya emmemezlik yaparsa bakalim demisti normal dedi yani
Annebiri eez bizimki gündüz yapıyor sıkıntı yok ama iki gecedir yapmıyor enfeksiyon geçmişimiz var ben de o yüzden endişelendim