Merhaba kızlar bebeğim ecowell kullanıyordum normalde ama çok iyi gelmediğini farkettim saçları uzamiyor ve kuru oluyor. Şunu kullanıyorum çok iyi geldi dediğiniz bi organik şampuan var mı? Iva natura duydum alicaktim ama kötü geldi konak oldu vs diyenler vardı ona da güvenmedim