Eminekat 32 haftalık hamileyken benimde öyle demişlerdi 3 haftaya yakın bi gerilik vardı 3 haftayı geçerse acil sezaryene alacaz demişti doktor.Hem özele hem devlete gittim ikiside aynı şeyi söyledi.Benim gebelik şekerim vardı diyet yapıyodum düşünün kahvaltıda bir dilim tam bugday ekmeği yiyodum sadece doymuyodum yersemde şekerim
çıkıyodu ama bebekte gerilik başlayınca diyeti bıraktım bebğim toparlanmaya başladı çok şükür.Son bir haftada özellikle kilo alımı çok iyiydi ama yinede benim şekerim olmasına rağmen bebek küçük olduğu için doktor risk almak istemedi son haftayı beklemeden searyene alalım dedi 38+5 te sezaryen oldum 2520 gram doğdu kızım