Acemianne2807 Arkadaslar merhaba depremden dolayi ilk bulduğumuz eve tasındık mecbur simdş banyo da havalandırma yok duvarka cevirli dört bi yanı ama artık koridorun ve cocuk odasının duvarı atmaya basladı buna nasıl çözüm bulunur ya da bulabilir miyiz 😓