kivitoannesii Doğduğundan beri hipp organic kullanıyorum bir haftadır karıştırdıktan sonra böyle tortu bırakıyor stk de Baktım
Kekendkend Bende de oldu bı kaç kez cam yada sılıkon kaşıkla karıştırıp kapağını kapatım kullandım sıkıntı olmadı daha