Kızlar sürekli yatıyor mu napıyorsunuz gün içinde bebeğim yatarken ben yoruluyorum valla :) zaten uyanık kalma süresi 2 saat. Uyanınca işte alt değiş biraz kol bacak egzersiz yap biraz şişme havuz aldım içine yumuşak örtü koydum orada dönüyor az karın üstü duruyor ama çabuk sıkılıyor 5 dk anca duruyor bide sadece sol tarafından dönmeyi alıştı sağ tarafa asla dönmüyor yada karın üstü dönünce tekrar sırt üstü dönemiyor :) arada oturtuyorum işte kucağımda felan böyle yani emekleyemez yürüyemez tam oturamaz anca yatar yani daha küçük normal tabi ama bazen korkuyorum zararlı mı çok yatması diye mesela mutfağa gelirim ana kucağına koyarım eline oyuncak veririm bende o ara çay kahve kahvaltı yaparım her şekilde çok yatıyor yani arada kucağıma alırım eşyaları tanıtırım dokundururum felan ama 🤷🏻♀️