Arkadaşlar iPhone 13 aldık fakat fotoğraf kalitesi öyle woww değil. Dün akşam dolunay vardı çekelim dedim resmen güneş gibi çekiyor o netlik falan yok orda bi ışık topu var gibi sizdede öyle mi ayarları mı var acaba pişman oluyorum gibi ovdukleri gibi de değil ya