orguormeyisevenanne Doğumda 25 kiloya yakın kilo aldım.. 73le hamile kaldım 100 kiloyla doğuma gittim 11 ay olucak doğum yapalı ben daha 87 kiloyum emziriyorum diye yememden de kesemiyorum. Ama canıma tak etti artık zayıflamak istiyorum emziren anne nası diyet yapar bana yardımcı olabilecek olan var mı bu gidişle duba gibi olucam😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤 Durmadan bişiler yiyen bi insanım boğazımı tutamıyorum😤
Kadifemsii orguormeyisevenanne yanlışı emziriyorum yememden kesemem diyerek yapıyorsun canım. Bol sebze et tavuk su süt ve süt ürünleri kuruyemişlerle zaten sütünü kalitelendirebilirsin ama ölçülü yiyerek. Ekmek pilav makarna fakat food hamur işlerinden uzak durman lazım gerçi yiyormusun bilmiyorum . Bol su iç ve haftanın 5 günü yarım saat Leslie yap mis gibi kilo verirsin
Marianne orguormeyisevenanne ben de 70 hamile kaldım 100 doğum yaptım. Sonra 86 oldum, tekrar 70 indim. Şimdi 68-69 arasıyım. 2 sene zamanım gitti.
Eylul_efe_mom orguormeyisevenanne yemeğini ye aburcubur yeme asitli içecekler kullanma porsiyonuna dikkat et bol su bol haraket gerisi gelir zaten 1 hafta zorlanirsin. Yememe konusunda gözün sürekli bisiler arar ama 1 haftaki değişim bile motive olmaya yetiyor kendi adıma konuşuyorum 😁1. Hafta ben çok zorlanirim 5 gündür diyetteyim de🤭
Ftmnr16 orguormeyisevenanne bende aynı şekil 55le hamile kaldım 75le doğuma gitti 67 de takılı kaldım yememe de dikkat etmeye çalışıyorum ama bişeyleri yanlış yapıyorum demek ki
orguormeyisevenanne Kadifemsii leslie ne oluyo bilmiyorum da🙊 evet yiyorum onları maalesef ben en iyisi onları keseyim ilk önce
Kadifemsii orguormeyisevenanne evet kesin hem bunların süte faydası da yok. YouTube’a Leslie yazın 15 dk 30 dk ve 45 dk şeklinde videoları var ilk hafta 15 dk yapın alışınca diğerine geçin biraz istikrar gösterirseniz akışkanlık haline gelir zaten
orguormeyisevenanne Eylul_efe_mom Ayy İnşallah🙊 Kendimi tutayım ben de en iyisi canım bişiler isterse kuru meyve falan alıp yiyim bari çikolata bisküvi niyetine ah ahh çok zor olucak ama güzel olucak hadi İnşallah bakalım 😐😂
Ezollita Ben de aynı durumdayım bebeğim de küçük diyetisyene bir ay gittim ama küçük bebek, ev, eş derken uygulayamıyorum bile geri bıraktım diyetisyeni ama çok bunaldım artık zayıflamak istiyorum yemiyorum da bir öğün yiyorum yine de veremiyorum
orguormeyisevenanne Ezollita 🥺🥺🥺 İnşAllah verebiliriz yaaa boğazımı tutsam bi benim sorun orda acıkınca ben ben değilim😂😂
Nltka Aralıklı oruç yapıyorum ben . Akşam 5 en geç 6 dan sonra hiç birşey yemiyorum kahvaltıcyıda 12 gibi yapıyorum . Sabah kalkınca Türk kahvesi filtre kahvesi içiyorum kahvaltıya kadar . Yavaş gidiyor ama gidiyor
orguormeyisevenanne Ftmnr16 Yine de biz dikkat edelim azaltalım az daha demekki yeterli gelmiyo🙊🤷🏻♀️
orguormeyisevenanne Ftmnr16 yaa benim de öyle valla bir sürü pantolonum var ama hiçbirinin içine giremiyorum 🙊
Visnelivotka orguormeyisevenanne Bol su iç ve yemeklerden önce 2 bardak su tüket sabah kalkar kalkmaz şekersiz türk kahvesi. Ve boool salata ye yağsız.