Gamzelibulut Kızlar farklı odayı süpürüyor olsam bile çok fazla ağlıyor kapatıp yanına gıdınce anca sakınlıyo nasıl alısır sızce ne yapmam lazım
Ezgiyln Gamzelibulut bizimde öyle fön makinasından da korkuyor. 1 yaştan sonra yavaş yavaş algıladıkça iletişime geçtikçe düzeliyor. Yeğenimde öyle düzeldi çünkü
Gamzelibulut Umena almıştım mı bari 😂evi süpürmüyorum evden çıktığımızda robotu çalıştırıyorum ama içime sinmiyor
Alerjikrinit Gamzelibulut kaç aylık? geçici oluyor genelde. Bizde de blender korkusu vardı ama geçt şimdi . Göstererek az az açıyorduk yanında. Ama hala başka yerden duyunca irkiliyo bende yanıma alıp görerek yapyrm ki korkmasın
benimbebegim Gamzelibulut 9 ay boyunca bir kere bile süpürge sesine ağlamamıştır ama son 2 gündür ne zaman çatıştırsam ağlıyor 🤦🏻♀️
Ezgiyln Gamzelibulut oyun yaparak mesela açıp kapatarak böyle gülerek açmayı deneyin yanında kısa kısa
Gamzelibulut Ezgiyln denedım daha çok korkarak sarılıyo cici cici yaptırıyorum sıkıntı yok ama çalıştığı an kendını bana yapıştırıyor
Gamzelibulut Alerjikrinit 6 buçuk aylık inşallah geçer ya az önce eliyle dokunmasına izin verdim sonra yanında azıcık açtım en kısık modda ama çok ağlıyo nefessız kalırcasına
Tbmstf Gamzelibulut bende bi kaç kere kucağıma alıp onunla beraber süpürdüm güle eğlene sonra alıştı artık açınca ağlamıyor
Alerjikrinit Gamzelibulut çok üstelemeyin biraz unutsun sonra denersiniz. Balkona falan çıkarın artık o ara eşiniz süpürsün 😂