EzgiliM benkosarim ilk babaa dedi sonra dede gel bu teyze abla bunları siyor ama asla anne demiyor 😂☹️
Nazlimu_ benkosarim yoo hiçte öyle baba dedirtmeye çalışmadım. Yada evde sürekli kullanılan bir kelimede değil ama baba demişti 😂
dikkatbebekvar benkosarim 8 aylık cok uzun zamandır anne diyo ama bilincli bi şekilde demiyo. Bilincli olarak ilk söyledigi kelime gel gel 😂 o da sanırım dogdugundan beri aglayınca gel babası gel gel dediğim için 😂
irem_19 benkosarim kızım 5 aylık ilk anne dedi genelde ağlarken söylerdi fazla dikkatimi çekmemişti ama bir kere çok net bir şekilde anne dediğini duydum🥰
benkosarim irem_19 Ben de o aylarda bir kere duymuştum insanlara inanmıyordu ama sonra daha önce tekrar duydum
irem_19 benkosarim evet kaynanam ben 4 bebek büyüttüm 4 aylık bebek anne dermi saçmalama diyordu bende hehe diyip geçiştirdim😂
YldzEfsun benkosarim haftaya üç aylık olacak oğlum:) daha çok var ilk kelimelerini duymama. Ama şuan agu diyo çok hoşuma gidiyor 😂🩵
atlassmoms benkosarim aba diyor onu da biraz önce öğrendi şimdi devamlı onu söylüyor acaba baba diyecekte aba mı diyor anlamadım😂😂 8 aylık bu arada
incitomm benkosarim dede dedi 6 aydan başladı dede favorimiz 🤗 şu aralar gelmem gel teyze baba nene anne diyemiyor nene diyor meme bunları söyleyebiliyor 🙏 bizimki aglarken bile babaaa diye ağlar anne demek varken ajsjjddh
yasminmomy benkosarim ilk kelimeri önce dede sonra baba bu aralar dede baba gel gel karışık çalıyor 😅😅
Marbling35 benkosarim cok sinirlenmisti ve heceler gibi annnneeee demisti ahahha cok komikti ve guzeldi🥹🥹