benkosarim Merhaba Hanımlar benim kızım şu aralar gel gel Anne ve dede demeye başladı sizin bebeklerinizin söylediği ilk kelime neydi. Ben ilk gel gel kelimesini duyunca bir şaşırdım onunla hep konuşuyorum ama böyle işte ilk heyecan işte duyuyunca.
EmineYilmaz benkosarim bilinçli olarak ilk anne dedi🥰 öncesinde bilinçsiz dede nene diyordu tabi anlamsız ama
_Kereminannesii_ benkosarim evet gelişimsel bir sey. Babildama doneminde birbirini tekrarlayan heceler söyleyebiliyor bebek istemsiz. Yoksa baba ya da dedeyi daha çok sevdiği için değil. Dillerine dolay geliyor 🌺
benkosarim KalkBiCayKoy ben de öyle yaptım anne dedi sonunda canım kızım 😄😄😄😁eşime de baba demesi için uğraşıyorum diyorum
Nazlimu_ benkosarim yoo hiçte öyle baba dedirtmeye çalışmadım. Yada evde sürekli kullanılan bir kelimede değil ama baba demişti 😂
kasimonbes Beraninannesii zaten bir şeyi söyletirsen tersini söylüyor bende öyle söyleyeyim her sabah bari 😂