Bidik Dün ateşlendi popodan 37 buçuk ateşi vardı ateş düşürücü verdim düşmeyince hastaneye götürdük ateş düşürücü ve antibiyotik verdi doktor ara ara ateşi yükseliyor üstünü açıyorum fln tavsiyeniz varsa soylermisiniz lütfen