Çok pahalı bir test gereksiz bir maliyeti var. Aklınızda şüphe kalacaksa yaptırın ama risklerini de göz önünde bulundurun. Ben 2li ve 3 lu testi yaptırmadım gebeligimde. Çünkü down sendromu da olsa doğuracaktım aldırma gibi bir düşüncem yoktu doktorum kesin sonuç olduğu için sadece fetal test yaptırabilirsin diğer testlerde yanılma payı çok büyük demişti biz yaptırmadık eşimde benim gibi düşündüğü için