Dün 8 yıllık saç kurutma makinem yandı. Düzleştiricim eskisi kadar ısınmıyor ve plakalar yıpratıyor. Var mı şöyle nokta atış öneriniz. Dyson da alabiliirm ama kalıcılık konusunda iyi değilmiş o yüzden o kadar değer mi yani kızımla kullanıcam. 2 hafta önce 5 binlik indirim kaçırdım. Ama başa marka öneri var mı iki güne bozulmayan 🥲 çünkü ben çok kullanıyorum.