ArsAyz Ecemnurmom Verdiğin yer farklı olduğu içinde olmuş olabilir ama yinede güzel yükselme bence canını sıkma. Sağlıkla gelsin minik 😇
ceriio Ecemnurmom evet baya az artış olmuş ama farklı yerlerde vermişsin aynı yerlerde versen daha iyi olur canım farklı yerlerde verilince arada fark olabiliyor çünkü sen en son verdiğin yerde 2 gün sonra tekrar ver canım
Sermec27 Ecemnurmom yanı tahmini 800 civarı olması lazımdı bugün en az bilemedim hakkında hayırlısı olsun inşallah
[silindi] Ben ogrendigimde 96ydi suan dogdu 3 aylik olcaz 😊 seninki gayet yeterli canim onemli olan 3gunde bir iki katina cikmasi saglik ocaginda 3gunde 1 test ver onemli olan yukselmesi😊
Ecemnurmom Umena kokuyirum ya ne zaman hamile kaldığında bilmiyorum en son ilsikmizden öğrendiğim tarihi hesaplayincada 2 hafatlik cikiyo
KalkBiCayKoy Ecemnurmom demek ki böyle olması gerekiyormuş. Dünkü postunuzu okudum çok üzüldüm. Rabb’imin katında hayırlısı buymuş. Üzülmeyin lütfen 😕
Ecemnurmom asrinhatasi daha yeni olduğu için olabilirmi benim kiymasal ilgili hiç belirtim kanamam yok akitim yok hiç birşeyim yok
asrinhatasi Ecemnurmom iki kata yakın artış var. Bence bir iki hafta daha geçsin zaten kese oluşumu kalp atışı olmazsa zaten alırlar kuzum içini ferah tut sen bu süreçte.
Recepliagah78 Ecemnurmom kimyasal gebelikte değer düşer bu artmış bence farklı bir doktora da görünün
Zeyzey2019_ Ecemnurmom galiba farklı yerlerde vermissiniz kani. Aynı yer değilse fark olması çok normal.
Ecemnurmom Zeyzey2019_ ilk aile hekimliği de verdim sonra kadın doğumda ama aile hekimliği kanda benim kan verdiğim hastaneye gidiyor
Ecemnurmom Zeyzey2019_ hata bı arkadaşım başka doktora atmış kase vs görülmedi beta Şi da boylemis Demis daha küçük olabilir kimyasal demek için çok erken demiş kafam karıştı