gamzesameturkoz Kızlar tatlıyı hiç buzluğa koyan oldu mu ? Annem koyuyor ama ben emin olamadım. Koydunuz mu sizler hiç ? 😄 keki, poğaça yı falan koyuyorum da tatlı nasıl olur bilemedim
Kitapkokusu gamzesameturkoz Şerbetli tatlıları koymuyorum şekerleniyor çünkü böyle şerbeti donuyor gibi oluyor sevmiyorum ben.
theanalikko gamzesameturkoz kremalı tatlılar vs olmaz bence ya. Ben profiterol hamurunu pişirip koymuştum. Arkadaşım da pandispanya koyuyordu
Pol34 gamzesameturkoz baklava falan koyuyorum ben. Sarıyorum streç filmle koku olmaması için lazım olunca çıkarıyorum kendi kendine buzu açılıyor
Cey__35 gamzesameturkoz bizim burda tatlı fabrikası var soğuk baklava trilice pasta falan hep donuk alıyoruz koyuyorum yani
Zumra_Fatma gamzesameturkoz evet bayramda yiyemeidgimiz tatlilari koyuyorum cikardikdan sonrada firina koyup isitiyorum tazecik ve yeni gibi oluyor