4 aylık kızım ilk 3 ay emdi kilo alımı az olduğu için mamayla takviye ettim çok gazlı olduğu için aptamil comformil kullanıyorum biberon tutmadığı için kaşıkla veriyorum günde 3 defa 60 cc den fazla yemiyor süreklide emiyor ama yine az kilo almış ne yapmam lazım