tomvejerry Bebeğim bir haftadır ishal ve hergun yapmaz oldu yapınca da sümüksü şekilde yapıyor niye böyle olurki kızlar yaşayan varmı ,anne sütü alıyor sadece aile hekimine götürdüm hergun yapmaması normal değil dedi ve ishali için de tribudat verdi
Annegizem tomvejerry hergün yapmaması normal değil mi dedi bazen aile hekimleri kapatılsın diyorum ya sadece anne sütü alan bebekler 10 güne kadar yapmayabilir diyo diğer doktorlarda ben anlamıyorum artık bu doktorları
A_12ynr tomvejerry süt alerjisi 3 aylık ise meme mama ilerliyosa eczaneden özel mamalar var süt alerjiseine uygun birde emziriyosan süt ve süt ürünlerinden uzak durcaksin bı muddet 10 güne kadr yapmamasi normal bağırsak düzenleyici periyodik kullan daha çabuk düzene girsin
[silindi] tomvejerry sadece inek sutu de olmayabilir cocuk alerji bolumune test verin canim hic tahmin etmedigin bir seye bile alerjisi olabilir bizim sut ve sut urunlerine ek yumurta ve soyayada alerjimiz cikti test yaptirmadan neye alerjisi oldugunu yada alerjisi olup olmadigini bilemezsin
A_12ynr tomvejerry kullanmaya devam et canm birde bol mesaj ve duş aldr hava sıcak üşümez hergun aldrrsan iyi olur rahatlar ve arkasına masaj yaparsın rahat yapar zeytinyağini yarım çay kaşığı iciredebilirsin
tomvejerry A_12ynr dün sabah verdim verir vermez bebeğim bı saat boyunca ağladı karnını agritti galiba icirdigimi çıkardı geri alttan vermedim sonra da korktuk diğer söylediklerinizi de yapıyorum teşekkür ederim 🙏
mormnkse23 [silindi] hangi şehirdesiniz acaba bizim ıspartada da şehir hastanesindeki yapmadı sonuç kesin çıkmaz diye
mormnkse23 [silindi] biz de sadece kanlı kaka var deri üzerinde herhangi bi egzama kızarıklık vs bişey yok o yüzden yapmadı küçük çocuklarda da bu aylarda test sonuç vermez dedi 😣☹️
[silindi] mormnkse23 bizde egzama ciltte kizariklik ve mukuslu kaka vardi doktorunuz en iyisini bilir tabiki