10 gün sonra kızımın 1.yaş günü. Aslında doğum günü yapmayı planlamıyordum ama sırf anı kalsın diye çok ufak bir şey yapmayı düşündüm bugün. Benim hiç kimsem yok olduğum yerde yani sadece kayınvalidemleri davet edicem. Sade, ufak, abartıdan uzak nasıl bir süsleme yapabilirim fikirleriniz veya örnek fotoğraflarınız varsa çok mutlu olurum 😊🙏🏼🙏🏼