Ev sahibi 1400 den 3750 yaptı kirayı az önce de aradı 4.5 yapalım diyor komşular çok aza verdin diyorlarmış kirayı bazen alden bazen ibana attık ben bunu mahkemeye versem bi sonuç alanilir miyim eşim asker doğuda förev yapıyor eş gidemez yerde ben memlekette tek kalıyorum bana bir yol gösterin lütfen