10 gün sonra 12 aylık olacak kızım ama hiç emeklemedi kendine güvenin e birkaç adım atıyor ama tam yürüme yok, bir yerlere tutunup kalkmıyor da 😬😬 3 dişi var 4.yolds geliyor, yemek konusunda biraz zor yani ağzını açmıyor yoksa verdiğim ne olursa yiyor genelde. Baba, dede, anne, mama diyor şimdilik. Alkış, el sallama yapıyor 🤷🏻♀️ onun dışında oyuncaklarıyla falan oynuyor genelde, bir de çokkkk sinirli 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
TV genel olarak yok hayatımızda ben de çok izlemem zaten, telefondan müzik açıyorum bazen izletmeden çok nadir sadece önüne çocuk şarkıları açıyorum izliyor 2-3 şarkılık vakit kadar 😊 Evde sürekli yanımda ne yaparsam benimle birlikte yalnız kalmayı hiç sevmiyor yani beraber yapıyoruz her şeyi.
1-2 aydır bana aşırı bağlandı bu biraz yoruyor beni, odadan çıktığım an yanında biri olsa bile ağlıyor çığlık kıyamet, hiç kucağımdan inmek istemiyor falan 🥹