Özellikle 1 yasta başlıyor zaten bu durum. Ustelemeyin siz ogunlerini koymaya devam edin.havalarda etkiliyor çocukları.benimkilerde biri 10 yaşında biri 2.5 yaşında onlar da havalar ısındı isinali yemiyorlar doğru düzgün.kizim 2.5 yaş mesela sabah 7de kalktı bu saat oldu hicbirsey yemedi akşam yemegini de doğru düzgün yememisti dün. Öğlene doğru tekrar teklif edicem bakalım