Chance Merhaba kutu üstünde 3 hafta içinde tüketin yazıyor bikaç gün geçmiş sabahta vermiştim bişey olurmu
fatmamelis Chance serin ve kuru yerde 1 ay kullanabilirsiniz, abim eczacı o kullan bir şey olmaz dedi bize
munevveraydiner Chance aptamil veriyorum 4 hafta yazıyor üstünde zaten o kadarda kalmadan bitiyor :) bizimki
Chance MaviNil bende tedirgin oldum şimdi verdikten sonra okudum. Topaklanma olmamış gibi duruyor. Kusarsa mı sorun olur?
Guldas Bir günden bir sıkıntı olmaz. Benim kullandığım mama 4 hafta kullanılıyor. Hangi mamayı veriyorsunuz siz?
nagehanyorulmaz Ben aptamil kullanıyorum 4 hafta yazıyor üstünde. Ama bir kaç günden bişey olmaz bence de