Hanife_omerasaf27 Kızlar 7 Ağustos yıldönümümuz eşimi yemeğe çıkarmak istiyorum bildiğiniz güzel ama birazda Uygun fiyatlı olan mekanlar varmiii? 😀
endoplazmikretikulumiste Hanife_omerasaf27 fige restoran birde Atakule de bir İtalyan restoranı var ikiside şahane manzarası da harika rezervasyonsuz almıyorlar
aryig Hanife_omerasaf27 bence kesinlikle Sıralı Kebap ama fiyat uygun olmayabilir. Onun dışında özel gün ama sadece maksat yemek yemekse Balgat Ciğerci Apo ya da Ümitköy şubesi.
[silindi] Hanife_omerasaf27 Yani müzikli loş ortamların hepsi alkollü 😔 Alkolsüz anca kebapçı falan var 😁 Bestekar masabaşı güzel mesela
endoplazmikretikulumiste Hanife_omerasaf27 alkollü ama nezih bir yer canlı müzik yok , öle bağıra çağıra şarkılar söylenen yerler değil herkes kendi masasında sessizlik içinde vur patlasın çal oynasın mekanlar değil .
Marinedeniz Ickili olsa da icki almamak sizin elinizde.. direk duz kebapciya gideceksiniz o zaman ya da restoran tarzi istiyorsaniz alkol tercih etmeden yemeginizi yiyebilirsiniz calgan sakli koy gidebilirsiniz cayyolunda..
Hanife_omerasaf27 Marinedeniz herkesin fikri ayrı biz içkili mekanlarda da bulunmayı tercih etmiyoruz
Marinedeniz Hanife_omerasaf27 evet orasi cok guzel ilk yildonumumuzde oraya gtmistik bizde hamile oldugum icin icki almamistim mesela zaten duzgun bir yer oldugu icin sorun olmuyor. Onun haricinde kahvaltisi da cok iyi bir kac defada oyle gtmistik
Hanife_omerasaf27 aryig ciğerci apoya da gittik ya farklı bır yer olsun istedim ama güzel yerler hep alkollü sanırım😀😀