Benim oğlum doğduğundan beridir sorunumuz var 40 ı çıksın düzelir dediler 7 ay bitti hala aynıyız uyku eğitimi de aldık ama nooooo uyku. Uyku var ama benim oğlum direniyor uyumamak için gece de 10 kere felan kalkıyoruz sabaha kadar yat kalk yapıyoruz