gizemgnd
Valla anam babam usulü yapıyorum hep de taş gibi olur.
Sütü kaynatıp ılımaya bırakıyorum.
5 e kadar sayıyorum yanmıyorsa mayasını veriyorum
Ağzına beyaz temiz bir tülbent kapatıp sarıyorum
4-5 saat bekliyor
Ağzı açık 1 gün de dolapta bekletiyorum
Taş
Ben kendi mayamı kullanıyorum
Fırın, makine filan hiç gerek yok bence.
Ayda 15 kg yoğurt mayalıyorum bu şekilde