Bahar47 Arkadaşlar sutumu sağıp veriyorum. Buraya kaç post açtım inanin bilmiyorum. Gerçekten çok zor durumdayım. Bebeğim tam 4.5 aylık cidden o kadar tükendim ki 2 ayda. Sonra sütümu içmedi zorla uyku geçişlerinde evi gezdirerek felan verdim kaç biberon değiştirdim ama yok olmuyor. Bı yerde okudum süt alerjisi olabilirmis kokusunu alıyorlarmış icmiyormus bebekler. Bu durumu yaşayan oldu mu belirtisi nedir nasıl anlarım . Sümüksü kaka olmadı hiç bı kere kakasinda çok küçük yeşil parça gördüm o kadar lütfen bana yardımcı olur musunuz🙏
Mervrlflo Bahar47 merhaba cnm bnm bebeğimde de süt alerjisi var bnce en büyük belirtisi emdikten sonra sürekli ağlaması huzursuz olması birde bnm bebeğimin yüzünde alerji çıkmıştı ve kakası da mukusluydu bunu anlamak için diyet yapman lazım mesela şöyle bir hafta kadar süt ürünlerini asla yeme hazır gıdaların çoğunda süttozu var onlara da dikkat et eğer bebeğin rahatlıyor ve güzel besleniyorsa kesin süt alerjisidir bn doktorumla bu şekilde yaparak anladım
Gizemmyigit Bahar47 ilk kez duydum.. alerji belirtisi; cilt tepkili, bağırsak tepkili (mukuslu kaka, kanlı kaka), veya sürekli kusmadır... sizin durumunuz çok farklı... madem sizi emmiyor mamaya geçseniz? Dr’unuza danıştınız mı? Kilo alımı nasıl?
Mervea Bahar47 anlattıklarınız alerjiye dair bu durum göremedim meme reddi yaşıyor olabilirsiniz alerji çok daha farklı vücutta döküntü kakada kan mukus huzursuz kusma bir çok belirti vardır
Minikprensannesi Bahar47 süt alerjısınde bu tarz durumlar olmuyo oglumunda süt alerjisi daha dogrusu duyarlılıgı var biz 6 aydan sonra cıktı ama memeye cok düşkün mukuslu kanlı kakadan egzamalardan anlaşılıyo süt alerjisi
Bahar47 Mervrlflo huzursuzluğu yok ama yüzünde kızarıklık vardı doktorunuz egzama dedi ama geçmedi krem sürdükten sonra geçiyor tekrar oluşuyor. Ama aklıma başka bı şey gelmiyor neden içmiyo anlamıyorum
Bahar47 Gizemmyigit kilo alımı iyi sorun yok ama ben uyku dayken veriyordum şimdi uykudaykende istemiyor uyanıyor sürekli ağlıyor içmek istemiyor . O ağlayınca bende ağlamaya başlıyorum içmiyo diye
Gizemmyigit Mervrlflo kendi sütünden bahsediyor, bence öyle bi alerji yok. Evet sizin dediğinz inek sütü alerjisi.. benm kızımda öyle
Bahar47 Hacer_48 alerji olduğunu nasıl anladınız acaba ? Psikolojim bozuldu beni zaten emmedi sagarak veriyorum o ayrı zor bı de icmemesi inanın çok yıprattı beni
Hacer_48 Bahar47 benimki de emmiyor sağıp vermedim içmedi süt olduğunu anlayınca akıtıyor şırıngayla da tükürüyor kaşıkla verdim bazen alerjiyide gaz,çok ve gürültülü mukuslu kaka yapmak uykuya dalamama kakada kan tanesiyle anladım
Bahar47 Minikprensannesi Hacer_48 doktora gittim süt alerjisi den suohelenmedi ama ne olduğunu da anlamadı ek gıdaya başla dedi daha bebeğin 4.5 aylık ben de tabi ki başlamayaçağım bebeğimin sindirim sistemini yormak istemiyorum.
Hacer_48 Bahar47 mama alıcakmı denesene bir kere belki alır bir zaman sonra redde dayanamayaksın artık hiç olmazsa içeçek bişeyi var bizim o da yok her çocuk anne sütü kabul etmezmiş