Eda038 yenidoğan dönemindeyken doktorlar siz ne giyiyorsanız bi fazlasını giydirin diyor hep bence bi doktorunuza sorun ama siz kısa kollu giyiyorsanız ona ince uzun kollu patikli falan bi tulum giydirin bence çünkü dünyaya daha alışmadığı için belki üşür bilemiyorum doktorunuz söylemedi mi şöyle giydirin diye hastaneye kontrole gittiğinizde yada doğum yaptığınızda