Fatma_erdm00 Kızlar doğum yapalı 1 hafta oldu bebeğimin kakasınin yarışı yeşil yarısı sarı normal mi acaba bilen varmi
Abc-happy_mom Fatma_erdm00 anne sütü ile beslenen bebelerin kakaları, mekonyumu attıktan sonra sarı çökelek kıvamında oluyomuş diye okumuştum bi yerde. İnternette görseli de var hatta normal diye biliyorum 🌸😊
-elizsmom Fatma_erdm00 benim bebegim de aynıydı yenidoğan sürekli yeşil yapardı doktora sordum sarı olur yeşil olur vs korkulacak bişey yok gayet normal demişti