Kızlar selam, Kızım 3 yaşında 10 gündür kaka yapmıyor. Bu sürede kayısı vs yedirdim ger geldiğinde tuttu iyice tıkandı sanırım🤷♀️Dulcosoft kullanıyoruz bugün dört gün oldu ilacı kullanmaya başlayalı ama bir türlü olmuyor ve dün akşam lavman yapmayı denedim ama tabi yarısı boşa gitti çok ağladı😭yani bunun başka bir çaresi varmı? Başına böyle bir şey gelen varsa ne yaptınız ?ne kullandınız?