Kızım 6bucuk aylık yurutece koyuyorum öylece duruyor, ayaklarına bastırmaya çalışıyorum dizlerini büküp yukarı cekiyor genelde bu ayda bebekler basıyor sizce normalmi çok endişeleniyorum, destekli oturuyor , yatirdigimda sağa sola dönüyor , yüz üstü döndürdugumde ağlıyor😔