Kızlar dün ben full fast good yedim , sabah tost yedim gece evde pizza yaptım 11 buçuk gibi yedim annemleri çağırdım ve çok yedim pizzaya da bayağı bi peynir ve mantar katmıştım (korku nedenim) mantarı marketten aldık diğer kimsede hiç bişey yok , ben ise karın ağrısı yaşadım ishal yaşadım az bir bulantı ve aşırı sıcak geliyor bana deliriyorum sicaktan ve eşim soğuk diyor ! Annemi aradım dedi bizde hiç bişey yok sen belki de çok yedin ayrıca su az içtin çikolata yedin üst üste çok yedin ondan böylesin ! Eşim diyor panik atak geçiriyorsun ondan böylesin ! Bütün gece uyuyamadım (annem diyor çok yedin geç yedin yoruldun falan ondan uyuyamamışsın)bebeğim acıktı herkes emzir dedi emzirdim
Bende zaten panik atak var hafiften arada geliyor ayda belki bir 2 ayda bir
Ben çok korkuyorum
Bu ne olabilir ki ya aşırı sıcak ve hava 20 derece
Bulantım biraz iyileşti ama karnım ağrıyor