Sareberfin dediğim gibi bebeğim öyle istedi. İki uykuda öğleden önce ve sonra yapardik o öğlene kadar uyumadi uykusunu alinca bir daha uyumak da istemedi aksam erken uykusu gelmeye başladı. Ben öyle alistirayim demedim tamamen kendisi ne zaman uykusu geldiyse öyle uyudu öyle alıştı. Bizim için de daha iyi oldu iki uykuyla gece 12 ye kadar uyumazdi şuan cok iyi uyku saati