Merhaba Hanımlar bebeğim yatarken genelde uyku tulumu giydiriyordum böyle ayakları falan içerde kalacak şekilde ama kolları dışardaydı bunca zaman bu şekilde gittik ee şimdi 6 aylık oluyor ve tulumu dar gelmeye başladı bacaklarını toplar vazıyette yatmaya başladı boyu uzadı. Şimdi bu tulumu artık giydirmemeliyim bu tulumu türkıyeden almıştım buralarda bulmam çok zor uyku tulumları bebekler ıcın fazla bulunmuyor hatta bır kaç yere baktım bulamadım. Acaba düşündüm 6 aylık olunca ayakları kapalı vazıyette olmamalımı dönerken falan sıkıntı yaşar diye ? Yaşadığım yer de sıcak ve klimayı 23 de falan çalıştırıyorum odamız soğuk oluyor bu tulum iyi gelıyordu bebeğime şimdi napmalıyım ben ? Örtü örtmekten de korkuyorum boğulur yüzüne çeker ben uyurken falan ay napcam ben