3 aylık bebeğim var dünden beridir ateşi var birden huysuzlandı ve ateşi çıktı düşmeyince acile götürdüm ilaç yazdı calpol düşürmüyor iburamun zeri da aldık ama 2 yaş öncesi kullanılmıyor diyor prospektüste. Onu kullanmadık. Soğuk uygulama yapıyoruz ama aynı. Çok üzgünüm ne yapabilirim lütfen akıl verin