Merhaba bayanlar utanarak yazıyorum, 8 ay 18 günlük bebeğim var hala adet olmadım.2 gün önce karnımdan ve midemden ilk kez yaşamış olduğum bi ağrı girdi çok kötüydü,sabah uyandığımda silik az bir şekilde kahverengi leke ve kahverengi küçük bi parça geldiğini farkettim hastalandım dedim tedbirini aldım ama 3 gün olacak çok çok az silik şekilde leke geliyor kahverengi ama hasta olmadım başına gelen var mı