Dmtt06 Kızlar Philips avent alıştırma bardağı aldım şu pipetsiz olandan ilk kez kullanacağım ama nasıl yıkayacağım kaynatılır mı yoksa yıkasam yetiyor mu anlayamadım internette bir bilgi de bulamadım yardımcı olur musunuz
Araymom Dmtt06 Alıştırma suluğu ise bende yeni aldım bugün diğer malzemeleriyle beraber bir kaba doldurup üstüne sıcak su döktüm soğuyana kadar beklettim . Yarında normal köpüklü su ile yıkar kullanırım
bunemeselaa Dmtt06 bende de var ondan kaynatmadım sıcak suda bekletip biberon temizleyicisi ile yıkadım 3-4 kere sonra kullanmaya başladım
Adaalp12 Dmtt06 ben uzun zamandır kullanıyorum sürekli kaynatıyorum hiçbir şey olmuyor. Kaynatabilirsiniz herşeyini
Araymom Dmtt06 Bende içindeki kullanım kılavuzuna baktım türkçesi yoktu ing anladığım kadarıyla bir süre kaynatabilirsiniz diyordu. Bende emin olamadığım için kaynatmak istemedim rica ederim 🌼
Melis1706 Dmtt06 kutusunda nasil kullanmaniza ait bir kagit cikiyor icinde bende sterize makinesine atiyorum.o damlatmaz sulugu bile benim kizim emzik kismininsikarak damlatiyor😂birde o icme kismi cok geliyor galiba ya 9 aylik hala icerken tikaniyor