EDefnemmm Bebeğim meme reddi yaşıyor biberonla mama verdim şuan 2aylik olacak meme emmek istemiyor memeye gelince çığlığı basıyor
Tbshn Benim başıma gelmişti 4ay atağında belki yardımcı olabilirim, yatağa yatırın siz de yanınıza yatıp ondan tarafki memenizi vermeyi deneyin belki yatarak emer 🤔🙏🏼